06-4560-4070
〒550-0012 大阪府大阪市西区立売堀1-3-11 ダイタイビル2F

ゼンマーケット英語バージョン担当 / ZenMarket English version Customer Support

ゼンマーケットは世界中のお客様に対応しています。 海外の方に代わって日本のECサイトより商品を購入するサービスを展開しています。オフィスには、ウクライナ、イギリス、中国、アメリカ、ロシア、フランス、オーストラリア―――など、15ヶ国もの国籍の海外スタッフが在籍中。世界と日本をつなぐ窓口として、活躍しています。

We are looking for a motivated, skillful person for our English language customer support team!

求める人物像 / You are the perfect candidate if you are...

  • コミュニケーション力を持ち、会社を巻き込んで周りに好影響を発揮できる方
  • Someone with good communication skills

仕事内容 / Duties include

  • 英語圏のお客様向け問い合わせ対応
  • 担当の在宅オペレーター管理
  • Responding to customers' inquiries
  • Supervising operators

必須条件 / Necessary qualifications

  • ビジネスレベルの日本語力 N2以上
  • 母国語が英語の方
  • Business Japanese language level (日本語能力試験2級以上)
  • English must be your native language

歓迎要件 / Bonus qualifications

  • 中小規模の企業での経験
  • WEBマーケティング経験
  • Experience working with small to medium sized companies
  • Experience with web marketing

メールでの応募 To apply for this position, please email us your CV

履歴書および職務経歴書をメールに添付し、下記メールアドレス宛に送信してください。
recruit@zenmarket.jp