06-4560-4070
〒550-0012 大阪府大阪市西区立売堀1-3-11 ダイタイビル2F

ゼンマーケット韓国語バージョン担当/ZenMarket Korean version Customer Support

ゼンマーケットは世界中のお客様に対応しています。 海外の方に代わって日本のECサイトより商品を購入するサービスを展開しています。オフィスには、ウクライナ、イギリス、中国、アメリカ、ロシア、フランス、オーストラリア―――など、15ヶ国もの国籍の海外スタッフが在籍中。世界と日本をつなぐ窓口として、活躍しています。

We are looking for a motivated, skillful person for our Korean language customer support team!

求める人物像 / You are the perfect candidate if you are...

  • Someone with good communication skills
  • コミュニケーション力を持ち、会社を巻き込んで周りに好影響を発揮できる方

仕事内容 / Duties include

  • 韓国語圏のお客様向け問い合わせ対応
  • 担当の在宅オペレーター管理
  • その他、翻訳作業を含む関連業務
  • Responding to customers' inquiries
  • Supervising operators
  • other related tasks including translation

必須条件 / Necessary qualifications

  • 母国語が韓国語の方
  • ビジネスレベルの英語力 TOEICスコア 700以上
  • ビジネスレベルの日本語力 N2以上
  • Korean must be your native language
  • Business English language level (TOEIC Score 700 and above)
  • Business Japanese language level (日本語能力試験2級以上)

歓迎要件/ Bonus qualifications

  • 中小規模の企業での経験
  • WEBマーケティング経験
  • HTML基本知識
  • Experience working with small to medium sized companies
  • Experience with web marketing
  • Basic knowledge of HTML

メールでの応募 To apply for this position, please email us your CV

履歴書および職務経歴書をメールに添付し、下記メールアドレス宛に送信してください。
recruit@zenmarket.jp