06-4560-4070
〒550-0012 大阪府大阪市西区立売堀1-3-11 ダイタイビル2F

ゼンマーケットマレーシア語バージョン担当/ZenMarket Malay version Customer Support

ゼンマーケットは世界中のお客様に対応しています。 海外の方に代わって日本のECサイトより商品を購入するサービスを展開しています。オフィスには、ウクライナ、イギリス、中国、アメリカ、ロシア、フランス、オーストラリア―――など、15ヶ国もの国籍の海外スタッフが在籍中。世界と日本をつなぐ窓口として、活躍しています。

We are looking for a motivated, skillful person for our Malay language customer support team!

求める人物像 /You are perfect candidate if you are...

  • コミュニケーション力を持ち、会社を巻き込んで周りに好影響を発揮できる方
  • 年齢や国籍の異なる方に対しても協調性を持ち、業務に取り組む事の出来る方
  • Someone with good communication skills
  • who has experience in a business setting
  • who brings a positive influence to their surroundings
  • capable of cooperating with people of different ages, nationalities and backgrounds in a professional work setting

仕事内容/ Duties include

  • マレーシアのお客様WEBマーケティング全般
  • カスタマーサポート
  • 担当の在宅オペレーター管理
  • その他翻訳作業
  • Responding to customer's inquiries
  • Coordinating with the various language version managers
  • Supervising operators
  • and other related tasks including translation

必須条件/ Necessary qualifications

  • ビジネスレベルの日本語力 N2以上
  • ビジネスレベルの英語力 TOEICスコア 700~800
  • マレー語ネイティブの方
  • English language level: Business level
  • Fluent Japanese language level (日本語能力試験2級以上)
  • Malay must be your native language

歓迎要件/ Bonus qualifications

  • 中小規模の企業での経験
  • HTMLの基礎知識
  • Experience working with small to medium sized companies
  • Basic knowledge of HTML

メールでの応募 To apply for this position, please email us your CV

履歴書および職務経歴書をメールに添付し、下記メールアドレス宛に送信してください。
recruit@zenmarket.jp